dilluns, 20 d’octubre del 2014

REVISTA "CUINA": PROMOCIÓ DE SUBSCRIPCIÓ


Des de la revista "Cuina" m' han fet la proposta d' oferir-vos com a lectors del meu blog, una promoció per r rebre la revista  a casa durant tot un any (12 exemplars) per 19,90 € que és un preu que està més que bé, doncs el preu normal és de 48 €.

Per mi,  aquesta revista és tot un referent en el món de la gastronomia. No només s' hi troben receptes, també propostes de restaurants , entrevistes, consells, concursos...

Sempre guardo els exemplars i així els puc consultar quan vull fer alguna  recepta especial o vull mirar fotos boniques que em serveixen "d' inspiració". De fet,  la meva mare i altres àvies d ' Olvan van aportar les seves receptes sobre bolets del Berguedà i els van fer una entrevista i un reportage molt bonic, fa uns  anys.

Si  teniu ganes d' aprofitar aquesta oferta especial, us enviaran a més el llibre "Cuinem a casa les postres de Jordi Roca" com a regal perquè pugueu fer aquestes postres tan marevelloses a casa. Oi que és una bona oferta? Podeu clicar aquí  per fer la subscripció. 

3 comentaris:

les receptes que m'agraden ha dit...

L'Enhorabona! Que tinguis molta sort bonica!

Les receptes que m'agraden

Carolina ha dit...

Hola Anna,
Sovint dono un cop d'ull al teu bloc quan necessito alguna recepta o per provar coses noves! Felicitats!
He vist aquesta promoció de la Revista Cuines, a mi també m'agrada molt. M'ha sorgit un dubte. Hi ha manera de saber quin serà el tracte (quota) al finalitzar els 12 mesos? A la promoció parla de la renovació automàtica però no de les condicions. Gràcies!

ANNAFS ha dit...

Carolina,

No ho sé, jo suposo que quan finalitzi l' any de subscripció l' oferta ja no serà vigent i el preu serà el normal. S' ha de tenir en compte que si no ho vols renovar t' has de donar de baixa abans perquè sinó se't renova automàticament.

Gràcies, i espero que t' hagi ajudat!