dissabte, 20 de febrer del 2010

SALSA D' ALL I JULIVERT


A casa ens agrada barrejar aquesta salsa amb les carns i peixos a la planxa, amb les patates, fins i tot, amb la verdura. Sempre la feia al moment , fins que vaig veure la idea de fer-ne més i guardar-la a la nevera (es guarda fins i tot setmanes, si és que ens dura tant) en un biberó de cuina, que a més , és molt adequat per servir-la. Aquesta idea la vaig treure del blog de la Rosa "Mis cosillas de cocina y thermomix" , i des de llavors sempre en tinc a la nevera per quan en volem menjar.


INGREDIENTS (per un biberó com el de la foto, de 400 ml. de capacitat)


4 o 5 alls
julivert
oli d' oliva verge


PREPARACIÓ

Posem els alls pelats i el julivert a la picadora. Afegim una mica d' oli d' oliva. Triturem. Aboquem la barreja dins el biberó i acabem d' omplir amb oli.


16 comentaris:

Rosa, ha dit...

A mí em va passar el mateix, sempre en tinc, aquesta i, la de alfabrega i oli.
Muxus... Petonets...

Cristina ha dit...

Ho faré, a mi sempre se m'acaba fent malbé el julivert, i així el dia que en tingui faré la salsa i segur que no l'acabaré tirant.

Cuinagenerosa ha dit...

anna, tens rao que aquesta salsa va per a tot, per enriquir una amanida o unes mongetes passades per la paella. i el meu fill se'n posa al plat i vinga sucar pa...

PILAR ha dit...

Jo de vegades la faig al moment pero sabent que no es fa malbé dins la nevera ho faré així per tenirne sempre a punt. Amb les verdures queda molt bona.
Petons!

LA COCINERA DE BETULO ha dit...

Molt bona idea Anna, si es conserva tants dies, ja la ntenim feta.
Petons.

maia ha dit...

Una bona manrera de tindreu sempré a ma. Una abraçada.

Gemma ha dit...

Molt bona idea, aquesta del biberó ;)
Aquesta salsa és un bàsic d'aquells que no pot faltar a cap cuina... et millora qualsevol plat en un tres i no res!

Carme R. ha dit...

Bona idea Anna, me l' apunto! Bon diumenge.

Glòria ha dit...

M'encanta la idea de tenir salses preparades en biberons, per uns quants dies. Jo en faig una amb alfàbrega i també faig igual que tu, en un biberon i a la nevera!.

Eva Flores ha dit...

quina salseta més bona per cuinar o per amanides.
pt!

La cuina vermella ha dit...

Què facil!!! és tan resultona, que converteixes qualsevol àpat normal amb una menja de festa, aquesta salsa és d'aquelles de sucar-hi pa!! petons.

MAR ha dit...

Doncs quina comoditat aixi sempre tens a ma la vinagreta feta i suposo que a més dies que pasen més bona deu estar no ??? com més confitada

Ptonets

Fem un mos ha dit...

Una salsa que enriqueix els plats, i es conserva prou bé
Petons

Anònim ha dit...

Ostres, una ideia fantàstica la del biberó! És d'aquelles coses que si les has de fer al moment fa molta mandra, igual que el caramel pel flam, però si en tens apunt com en aquest cas moltes vegades tens el plat apunt en un moment.

ANNAFS ha dit...

Moltes gràcies pels vostres comentaris.
I gràcies per la idea de la salsa amb albàbrega. Deu ser molt bona.
La veritat és que és super pràctic tenir un biberó d' aquests a la nevera.

PTNS I FINS AVIAT!!!

glutoniana ha dit...

Són genials estes salsetes, de vegades fa peresa preparar-les, però si ja les tens fetes no és lo mateix. Molt bona idea :)